14 May 2013

Saya pakai tudung Scarfsweethoney




Ini adalah entry dua cerita yang berbeza. Anda tidak percaya? Please percaya... Hahahaha...


Tudung/outfit yang sama lokasi dan partner yang berbeza...Tudung tu beli online dari:-


Saya tau saya pakai tidaklah secantik model tu... Huhuhu... Saya ni orang biasa sahaja... Memanglah!


1.

Saya berdating dengan tunang yang tercinta. Kalau tak nak tengok,
scroll terus kebawah tengok yang ke 2 terus. Huhuhuhu...
Tapi kalau nak tengok jugak, jangan pula nk mengata atau nak termuntah.

Dah ubah fikiran?

Nak tengok jugak? Ok silakan jangan segan silu... Hehehe..



Bersama tunang yang tersayang... Awwwww!!!!



Ehem... Nak no telefon boleh? Huhu..



Nak ngorat tunang saya? Nampak penumbuk besau ni? Hahaha.

Apsal tangan macam besar je? Tak paham betul..



Saya snap picture ni guna camera phone jer... Ni masa tengah tunggu pizza sampai... :-)



DIFFICULT TAKES ONLY A DAY, IM POSSIBLE TAKES A WEEK.. Motif?



Saya cuma tahu nak pakai shawl ni macam ini sahaja. Tak reti sangat lilit-lilit bagai ni.. Terpaksa tarik yang biru tu banyak-banyak keatas supaya tak terlampau labuh... Ada cara lain tak nak pakai shawl ni? Please ajar saya!!!



Ok...saya nak balik dah... Kat Stesen LRT KLCC ni...


2.

Pergi book fair kat PWTC dengan classmate UUM.. Tapi snap picture kat Stesen Lrt je. Sebab PWTC dibanjiri orang ramai, sesak!!! Karang kalau aku pergi posing-posing dan snap picture boleh bertambah jem pulak kat situ! So, aku memahami, then snap picture dekat Stesen LRT jewla.. :-(



Nama si cantik manis ni Syahida tapi aku panggil Sya... Nak no phone ke? Kulit die flawless kot. Jeles tau!!



Apesal aku posing sama jer? Hahaha. Sebab aku yang snap pic ni kot?
Kitaorg memang suka snap pic kat stesen LRT ni. Hahaha. Nak promote pengangkutan awam. 

Silala guna pengangkutan awam demi menjaga bumi kita. hehe.

Go Green!!!!


Nampak tak aku pakai baju yang sama? Tudung pun sama... Sebab tula aku combine sekali cerita ni. 

Ok, sekian untuk entry aku pakai tudung Scarf Sweethoney. Jap lagi aku update tudung tu lagi tapi colour lain pulak. Hahaha... :-) Peace yo!!!







No comments:

Post a Comment