16 May 2013

Gambar Tunang Simple Tapi Meriah




Akhirnya saya kotakan janji saya untuk upload gambar tunang saya 3 bulan yang lepas. Hahahaha.


Punyalah lama baru nak upload? Maafla.. Busy sebab kan tengah praktikal. Tapi kawan-kawan kat Facebook semua dah tengok rasanya gamabar-gambar yang akan dilihat sebentar lagi.. Ini untuk pembaca blog saya yang sikit ni. Itupun kalau korang baca la kan?


Banyak sangat gambar tunang saya nak upload ni. Tengok sampai muntah okeh bebeh!!! Hahahahaha.





Sebelah saya bakal mak mentua saya. Pn Jamilah. sangatlah baik. Bertuah sangat sebab dapat mak mentua baik macam ni. Alhamdulillah... Saya akan berusaha menjadi menantu yang terbaik.

Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong tunjukkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan...




Apa yang gembira sangat tu xtaula. Hahahaha... Sebelah kanan tu pulak bakal ayah mentua saya. Sarjan Yusoff




Ini dengan adik-adik tunang saya, dari kiri atas Afini dan Atiqah. Sekali lagi saya bertuah dapat adik-adik yang sangatla baik. Lagipun saya tak ada adik. Yahuuu!!!! Sekarang dah ada adik dah. Huhu.




Ini pulak sepupu tunang saya. Diorang excited nak sangat amik gambar saya. Huhuhu. Yang kanan nama Ainul, tapi yang kiri tak ingat nama la... Huhuhu.

P/s: Saya memang sangat sukakan budak-budak.




Ini cucu saya... Nama die Nur Amni Qasyrina. Hahaha. Saya dah jadi nenek!!! 
Ohhh tidak!!!




Ini pulak gambar dengan tunang. Mata dah nak terpejam dah tu. Heheheh. Boleh tak snap pic ni? Baru tunang, dah gatal nak duduk sebelah rapat-rapat atas mini pelamin kan? Hehehehe... Mak... Maafkan adik yer.... :-)




Lagi sekali bergambar dengan tunang saya. Hik hik.. Tapi Encik tunang dah tak pejam mata dah. Huhu




Ini ialah kawan dari sekolah menengah lagi. Nama die Zaleha, tapi panggil Za. Dalam kelas duduk sebelah. "Za, pandang kameralah..." kata saya.




Haaa...Ini pulak nama die Sazira Huda. Panggil Sazzy Falak. Hahaha. Tak adelah. Kami panggil die Sazira atau Ziera. Badan kecik, tapi bawak kereta... Fuhhh!!! Boleh tak sempat nak bernafas tau!!! Racer ni. Haha




Ini ialah Misha Omar versi pakai tudung. Hahahaha. Tak adelah. Tapi serius you olllss... Face to face muka die ada iras Misha Omar tau!. Nama die Yana dan merupakan salah seorang atlete Pahang. 


Dulu saya dan die bersukan sama-sama la. Mengharumkan nama sekolah, daerah dan negeri Pahang yang tercinta! Kami selalu digandingkan dalam 4x400 Meter. 


Paling yang tak boleh dilupakan ialah kami menang sebagai JOHAN 4x400 Meter peringkat Malaysia di Kota Kinabalu, Sabah. Masa tu kami berumur 16 tahun...  




Ini pulak nama die Siti Nor Zayantie, kami semua panggil Yant. Kalau kat Facebook die glemer dengan panggilan Ocot!!

Kami kawan sejak kecik lagi. Main galah panjang sama-sama. Main lompat getah dan banyak lagi la.




Inilah budak comel dan gojes! Nama die Jannah! Orangnya kecik dan putih. Sangat la comel. Kulit flawless lagi tau. Like a baby!. Huhuhu. Nak no telefon ke? Sila email saya Ok. Hahaha.:-)




Yang ini pulak nama die Siti Rozalia binti Zainal Abidin. Huhuhu. Siap bagi nama penuh lagi. Sangat hebat dalam dunia masakan. Die masak memang sedap woo. Yewlah family ada kedai makan. Memanglah! 


Die ni kawan baik aku dunia dan akhirat. Aku harap kami tak kan berpisah sampai bila-bila. Sebab susah senang sama-sama. Tak pernah merungut pun kalau aku mintak tolong. Tak pernah jugak ungkit apa yang die dah tolong. Boleh jadi diri sendiri. 


Susah nak cari kawan macam die tau. Anyway Roza, I love u so much!!!. Huhuhu. :-)




Ok ini ialah kakak kepada NOR ADIBAH ROZAIN juara program realiti iaitu Dai' atau dakwah milennia yang disiarkan di tv 3. Nama kakak die NOR ASIYAH ROZAIN. Badan kecik tapi otak hebat. Adik dan kakak dua-dua hebat tau!. Pelajar terbaik untuk kos Human Resource di UUM ni.




Haaa...Terjawab sudah kenapa gambar kitaorang ni tak pandang kamera. Tengokla. Semua orang nak tangkap gambar. Tak tau nak pandang mana. Hahaha. Tu pasal la gambar kat atas tu tak pandang kamera. Hehehe.




Ini upacara jampi serapah. hahaha...




Opocot mak kau!!! Huhuhu... Nice candid picture kan?




Yes??? Ada masalah ke? Kawan-kawan? Anda buat iklan gigi ke? Kenapa semua tunjuk gigi ni?




 next




next




next




next




Lupa pulak nak upload gambar dengan jiran sebelah rumah yang baru balik dari kursus umrah. Sempat lagi datang kenduri tau.

Siap nak snap pic sama-sama lagi. Huhu.


Last but not least, lelaki melayu terakhir. Terimalah wajah kesayangan hamba ini bersama sepupunya. Huhu






Sekian sahaja entry yang panjang sangat ni...


Nanti saya upload hantaran yang saya buat sendiri. Dan senarai tunang budget untuk mereka yang nak buat majlis tunang simple tapi meriah. Ok?


Bubye! Huhuhu. :-)

























No comments:

Post a Comment