23 Feb 2012

hello hello hello

bangun pagi gosok gigi,
cuci muka minum susu,
i love u.... hahaha...

Harini dsbbkan aku ni malas sgt nk join aktiviti pelajar aku tdow je... padahal ader gotong-royong beramai2... hak hak... malas ah aku... tp speaker die bising betul... dekat sgt dgn bilik aku... huhu... aku n rumate brpakat ar xnk turun... (kami mmg degil n keras aty)... jgn tiru perbuatan ini ya? bangun2 terus laparr.... yew ar kedah kan cuti jumaat sabtu... so, aku pun amek ar kesempatan membuta sampai pg... nak pulak (masalah pompuan)... mmg xbgun ar subuh,,, huhuhu... skunk kul9 pagi... aku kna bgun ar... xselesa...lapar...sume ader... apala yang aku merepek pagi2 ni.... suke aty aku ar ni blog aku... hahahaha.... aku nk wat pe ekh arini?? aku xole nk p enjoy agy ni... ptptn lom masuk agy ni... aduh... so... trperap ar kat kamar beradu aku ni...
gambar ni aku amek kar google image jer... segan nk tunjuk kamar beradu aku tuh.... cantek sgt... huhuhu..


No comments:

Post a Comment