20 May 2012

INSTAGRAM



Assalammualaikum..... wahhh.. dah lama gila xupdate belog yg dah pun ada sarang labah-labah.. nk buat macam mana... busy memanjang.... sampai xsempat nak update pun... (T-T). asgnmnt berlonggok2... (selonggok 3 ringgit, selonggok 3 ringgit) hehee... serius... ni 1st time dapat homework yang byk gile macam ni... xcaya sudah.... tp, sempat gak ar ambil gambar... pastu upload kat instagram... nak follow? cari je ainie shahaini or hidayatul, insyaAllah selagi ada wireless mesti jumpa punyer... hak hak. pelik tp benar, upload gambar kat instagram je yg sempat, yang lain semput, yewla, dengan tournament handball lagi... walaupun kalah n lutut bengkak dan lebam sampai nk sujud nk solat pun xboleh... sdey tol... (sila kesian kat saya, kalau xkesian pun xpe... bye).









Kaler die cantik bukan?... hurm… itu antara pic yang sempat utk diupload dan dilihat bersama2... "ceh... bukan cantik sgt pun". ok fine, xnk tgk pun xpa. xpaksa pun... just utk dikongsi bersama mereka yang tengok blog saya dalam diam. yewlah... facebook xapprove, so kena la tengok kat blog... (pada yang terasa harap maafkan saya) heheheh... raya datang rumah... hak hak. puasa pun belum habis ganti lagi ni... dah cakap pasal raya... xsenonoh betul Cik Senah sorang ni. bukan saya, tapi Senah jiran saya, anak Encik Baharom. huhuhu... majulah sukan bola sepak untuk negara… kat atas ni pic masa g sokong Kedah lawan Kelantan haritu. Saya sokong kedah sebab saya belajaq kat KEDAH… hua hua hua…

No comments:

Post a Comment